התגובות להכרזת בנט; בימין מברכים, בשמאל תוקפים

איתי גדסי No Comments on התגובות להכרזת בנט; בימין מברכים, בשמאל תוקפים

בימין מברכים על החלטת שר הביטחון נפתלי בנט לבנות שכונה יהודית חדשה בחברון: "מהלך חשוב"

צילום: Nati Shohat/Flash90.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התגובות במערכת הפוליטית להחלטת שר הביטחון נפתלי בנט להתחיל תכנון שכונה יהודית נוספת במתחם השוק הסיטונאי של העיר חברון.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני ברך על ההחלטה ואמר: "אנחנו מודים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון נפתלי בנט על האישור לתחילת תכנון השכונה היהודית החדשה בשוק הסיטונאי של חברון".

אלחייני הוסיף ואמר שהחשיבות של ההחלטה היא אדירה: "מדובר במהלך חשוב, אשר מהווה המשך ישיר להתיישבות הוותיקה ביישוב היהודי בחברון, אשר החשיבות שלה היא אדירה. לאחר עבודה רבה מול משרד הביטחון, אנו שמחים לראות שהנושא אושר וכעת נוכל להתחיל להתקדם לעבר בניית שכונה חדשה בעיר האבות. הבנייה בחברון תואמת לקצב ההתפתחות של היישוב היהודי במקום וצריכה להימשך בכל יהודה, שומרון ובקעת הירדן ללא עיכובים".

מנגד, ח"כ תמר זנדברג תקפה את ההחלטה ואמרה כי זהו ניצחון לכהנא על מדינת ישראל: "מי שמקים שכונות יהודית בלב בירת האפרטהייד בישראל במקום לפרק אותן הוא משיחיסט שפוגע במכוון בעתידה של מדינת ישראל. השכונה היהודית בחברון היא מוקד הכהניזם הישראלי, שכונה נוספת היא ניצחון לכהנא על פני ישראל".

יו"ר "הרשימה המשותפת" ח"כ איימן עודה תקף בחריפות את ההחלטה גם הוא ואמר: "המלחמה בשלום נמשכת. ההחלטה לבנות התנחלות חדשה במרכז העיר הפלסטינית השניה בגודלה בגדה המערבית היא צעד מסוכן שמעמיק את משטר הכיבוש על מיליוני פלסטינים. 650 חיילים שמאבטחים 800 מתנחלים באמצע עיר של 200 אלף פלסטינים – זה החזון המשיחי ומסוכן של הימין".כה להימשך בכל יהודה, שומרון ובקעת הירדן ללא עיכובים".



0 תגובות